🎁 تخفیف ویژه تمامی دوره های آموزشی 🎁

طراحی سایت شرکتی متناسب با کسب و کار شما

امروزه داشتن یک سایت زیبا، سریع و کارآمد یکی از نیازهای اولیه تمامی شرکت ها و کسب و کارها است تا علاوه بر برند سازی، امکان معرفی محصولات یا خدمات خود را به افراد بازار هدف در هر زمان و مکانی را داشته باشند. طبیعتا این امر باعث افزایش فروش شده و به توسعه و شکوفایی کسب و کار کمک شایانی خواهد کرد. ما با بهره گیری از پلتفرم قدرتمند طراحی سایت شرکتی آتریا این تضمین را به مدیران شرکت ها و صاحبان کسب و کار می دهیم که در مدت زمانی مناسب، وبسایتی با تمام ویژگی های یاد شده را طراحی کرده و تحویل دهیم. بستر طراحی سایت شرکتی، امکانات بی نظیری دارد که در ادامه به معرفی برخی از این امکانات خواهیم پرداخت.

پلتفرم اختصاصی پیاده سازی شده در آتریا

مهمترین ویژگی پلتفرم طراحی سایت شرکتی آتریا که آن را از دیگران متمایز می کند اختصاصی بودن آن است. این پلفترم از 0 تا 100 به دست مهندسان مجموعه طراحی و با فریمورک NET Core. پیاده سازی شده است و از هیچ یک از سیستم های مدیریت محتوا مانند wordpress یا joomla استفاده نمی کند. این موضوع امکانات شگفت انگیزی در زمینه توسعه، شخصی سازی برای هر شرکت یا کسب و کار، پیاده سازی امکانات جدید بدون محدودیت های موجود در سیستم های مدیریت محتوا و تحویل سریع به مشتری نهایی را برای ما به ارمغان آورده است.

طراحی سایت شرکتی با پلتفرم اختصاصی
طراحی سایت شرکتی با سرعت بالا

سرعت بارگذاری بی نظیر

از کندی و سرعت باگرذاری پایین سیستم های مدیریت محتوای آماده خسته شده اید؟ حق دارید! هر چه سرعت سایت بیشتر باشد، سایت کاربر پسندتر خواهد بود و زمان حضور و چرخش کاربر در سایت افزایش خواهد یافت بنابراین موتورهای جستجوگر هم از سایت شما راضی خواهند بود و در نتایج Google رتبه بهتری دریافت خواهید کرد.

پلتفرم طراحی سایت شرکتی آتریا به لطف پیاده سازی اختصاصی و استفاده از حداقل منابع، این مشکل را به طور کلی حل کرده است. سرعت بارگذاری (performance) بالای همین سایت (آکادمی آتریا) شاهدی بر این مدعا است.

تحویل در سریعترین زمان ممکن

با توجه به تجربه و مهارت بالای تیم ما در زمینه طراحی سایت های شرکتی، ما می توانیم هر سایت شرکتی را منطبق با نیازها و کسب و کار شما به سرعت پیاده سازی کرده و تحویل دهیم. تسریع در عملیات تحویل و استقرار سایت روی هاست، این امکان را به شما خواهد داد تا با سرعت بالاتری به تولید محتوای اختصاصی سایت خود پرداخته و از منافع آن بهرمند شوید.

طراحی سایت شرکتی با تحویل در سریعترین زمان ممکن
امکانات / پلن هاپلن نقره ایپلن طلایی
انتخاب قالب مناسب با کسب و کار شما
تعریف محصول، کالا یا خدمات (تا بینهایت)
ایجاد مقالات و اخبار و تولید محتوا (تا بینهایت)
تعریف و شخصی سازی اسلایدشو صفحه اصلی
مدیریت درخواست های دمو یا نمونه محصولات + فرم درخواست
ثبت و نمایش نظرات مشتریان راضی + عکس مشتری
معرفی تیم همکاران (بدون محدودیت)
نمایش نمونه کارها، طرح ها و پروژه های شرکت
گالری تصاویر (بدون محدودیت)
پنل مدیریت اختصاصی
پنل گزارشات
مدیریت کاربران و احراز هویت + تعریف چند مدیر برای سایت
مدیریت نقش ها و حقوق دسترسی مدیران سایت
کدنویسی بهینه برای موتورهای جستجو
ذخيره صفحات در Cache برای افزایش سرعت سایت---
Response Compression برای افزایش سرعت سایت---
فعال سازی سامانه چت آنلاین---
تعریف و مدیریت مشتریان---
کنترل وضعیت قرارداد مشتریان به همراه ریز اطلاعات---
Localiation (چند زبانی)---
تیکتینگ (Ticketing)---
زمان تحویل (روز کاری)10 روز20 روز
ورود محتوای اولیه توسط تیم ما1 عدد از هر امکانراه اندازی کامل
پشتیبانی کامل سایت2 ماه پشتیبانی رایگان6 ماه پشتیبانی رایگان
قیمت10.9 میلیون تومان17.9 میلیون تومان
مشاوره و سفارشثبت درخواستثبت درخواست

الان با ما تماس بگیرید

آیا در رابطه با طراحی سایت شرکتی، سوال یا ابهام دارید؟

با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات شما در زمینه طراحی سایت برای شرکت یا کسب و کار شما هستند.

فرم درخواست تماس و مشاوره

درخواست خود را ارسال نمایید

سوالات متداول طراحی سایت شرکتی

آیا برای استفاده از سایت شرکتی نیازمند دانش برنامه نویسی هستم؟

خیر، پس از طراحی سایت شرکتی، به هیچگونه دانش برنامه نویسی ای نیاز ندارید. آموزش های لازم در رابطه با نحوه استفاده از پنل مدیریت از طرف کارشناسان ما در اختیار شما خواهد گرفت. در صورتی که پس از کسب آموزش ها سوالی داشتید، کارشناسان آموزش ما در خدمت شما هستند.

آیا پس از راه اندازی اولیه، می توانم بخش هایی از سایت را تغییر دهم؟

بله، پس از راه اندازی اولیه سایت شرکتی توسط کارشناسان ما، می توانید از طریق پنل مدیریت، تمام اطلاعات موجود در سایت را به میل خود تغییر دهید. حتی شماره تماس ها، آدرس، لینک شبکه های اجتماعی و به طور کلی تمامی بخش های سایت قابل مدیریت و تغییر است. همچنین می توانید به صورت مداوم اقدام به ایجاد محصول، کالا یا خدمات و همچنین مقالات در سایت کنید و نیازی به مراجعه به ما نیست.

نحوه تهیه هاست و دامنه چگونه است؟

پس از ثبت سفارش، کارشناسان ما به شما در زمینه تهیه هاست و دامنه مناسب برای سایت شرکتی مشاوره خواهند داد.

آیا پس از طراحی سایت شرکتی، امکان تبدیل آن به فروشگاه اینترنتی وجود دارد؟

بله، پس از دریافت سایت شرکتی و استقرار آن درصورت تمایل شما می توانید با ارتباط با کارشناسان ما، نسبت به تبدیل سایت شرکتی خود به مدل فروشگاهی اقدام نمایید.

آیا سایت شرکتی من، در موبایل و تبلت قابل مشاهده است؟

بله، قالبی که برای سایت شما انتخاب می شود، قطعا ریسپانسیو بوده و امکان نمایش در همه دستگاه ها از جمله موبایل و تبلت را خواهد داشت.